Skip to content →

Akun Paypal di Limit

Beuh… ane merasa sedih dan kaget. awalnya sih seneng dapet kiriman $37. Ketika buka paypal, gubrakk…  melihat tulisan kayak ini: :mewek2

PayPal is constantly working to ensure security by regularly screening the accounts in our system. We recently reviewed your account, and we need more information to help us provide you with secure service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible, and we apologize for the inconvenience.

Why is my account access limited?

Your account access has been limited for the following reason(s):

(Your case ID for this reason is PP-001-314-568-119.)

How can I get my account access restored?

It’s usually pretty easy to take care of things like this. Most of the time, we just need a little more information about your account or latest transactions.

To help us with this and to find out what you can and can’t do with your account until the issue is resolved, go to the Resolution Center.

We’ll review the information you provide and email you if we need more details or when your account is back to normal.

Completing all of the checklist items will automatically restore your account access.

Beuh,,, pengalaman pertama dilimit ma paypal. Expresi saya pun kebingungan cari bantuan kesana dan kemari.. *lebay*

Aku bikin thread bantuan di orum paling tercinta yaitu Adsense-ID disana banyak di replay ma mastah-mastah proffesional. big grin

Dia ngajak YMan, saya terima tawaran itu. Dan akhirnya setelah berbincang, ternyata masalah limit paypal saya tidak terlalu berat. Sama si mastah itu suruh nunggu aja. “Tunggu aja mungkin 1 – 3 hari, limit paypal nanti lepas sendiri“, kata si mastah.

Saya pun mengucapkan terima kasih banyak atas kesediaan om mastah membantu saya dengan sukarela. Dan saya sekarang menunggu detik-detik pelepasan limit itu. Mudah-mudahan cepat dilepas ma paypal. Soalnya masih adabalancenya yg sangat berharga bagi saya :mewek2

Published in #ndobos

2 Comments

  1. Tonny vernando Tonny vernando

    mas, bantu saya juga dong akun paypal saya juga kena limit nih , tolong bantu ya ??
    please happy

    • mubaroki mubaroki

      @Tonny vernando, wah,, maaf sebelumnya mas. bukannya saya gak mau bantu ya. tapi ane sendiri juga bingung caranya confusedwt2:
      saya dulu order jasa ke orang bayar 200rb mas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *